Een paracetamol nemen.
Die helpt voor hoofdpijn en voor keelpijn.

Voor keelpijn helpt het ook om thee te drinken, die nog goed warm is met honing of veel suiker. Want honing en suiker smeren je keel waardoor je keelpijn ophoudt.

Neem vooral geen zuivelproducten met keelpijn, dit kan dan erg zuur gaan smaken.

Beterschap. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind melk of drinkyoghurt juist lekker bij keelpijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Melk en drinkyoghurt bevorderen de slijmproductie en daar zit je nou net niet op te wachten bij griepklachten.

Andere antwoorden (4)

thee met honing verzacht de keel ook dropjes voor je hoofdpijn misschien paracetamol of pepermunt olie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle bovenstaande adviezen opvolgens en dan lekker je bedje ingaan. Lekker uitzieken. Beterschap :)
13 jaar geleden
Veel drinken. Niet alleen om je keel te smeren, maar ook om alle afvalstoffen die je extra produceert bij griep, zo snel mogelijk uit je lichaam te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ahh gut, is dat een cavia in een drakenpakje? 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja grappig, vind je niet? 't Is trouwens niet onze cavia hoor. Gewoon een foto van internet geplukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En vaak helpt wat extra water nog tegen hoofdpijn ook! +1
Paracetamol oplossen in lauw water. Vervolgens gorgelen en dan doorslikken.